/
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
محمدمهدی ناسوتی فرد، مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما در گفتگو با نبض نفت:

بازار سرمایه در آینده پیشرفت می‌کند

ناسوتی فرد، مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما اتفاقات چند ماه اخیر را به نفع اقتصاد کشور دانست و گفت بازار سرمایه در آینده پیشرفت می‌کند.
کد خبر : ۳۱۰۸۲
بازار سرمایه در آینده پیشرفت می‌کند
محمدمهدی ناسوتی فرد، مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، ضمن حضور در پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در مورد سابقه مجموعه خود در بازار سرمایه گفت: ما از سال 84 وارد بازار سرمایه شده‌ایم و کاریزما که اولین شرکت سبد‌گردان تحت نظارت سازمان بورس کشور می‌باشد سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. در آینده نیز مجموعه کارگزاری کاریزما به فعالیت خواهد پرداخت.

وی ضمن اشاره به جنبه‌های مثبت شرایط بحرانی کشور اذعان کرد: وجود کرونا و افزایش تحریم‌ها کشور را با چالش‌های متعددی مواجه کرده است ولی من نسبت به اتفاقات اخیر خوشبین هستم چون باعث کمرنگ شدن نقش دولت و کاهش تصدی‌گری اقتصادی آن شده است. دولت از یک کارفرمای قدرتمند تبدیل به یک همکار در بخش خصوصی شده که با آن ارتباط تنگاتنگ دارد. عملکرد بخش خصوصی متنفذ و افزایش نرخ دلار باعث فزونی در تولید داخلی شده است.

ناسوتی فرد افزود: خوشبختانه اکنون در صنایع مختلف مانند فولاد، پتروشیمی و همچنین تولید محصولات گلخانه‌ای پیشرفت داشته‌ایم.

مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما در خصوص ورود تامین اجتماعی به سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که این روزها شاهد آن  هستیم، ورود تامین اجتماعی به سازمان بورس می‌باشد. در حال حاضر میلیون‌ها نفر سهام این سازمان را خریداری کرده‌اند. در عملکرد آن نیز شفاف‌سازی صورت گرفته‌ است که نتیجه آن کاهش میزان فساد می‌باشد. نفت، گاز و پتروشیمی نیز در ورود به بازار بورس بسیار قدرتمند عمل کرده‌اند.

 وی آینده کشور را روشن پیش‌بینی کرد و گفت: علیرغم این‌که مردم فشار اقتصادی بسیاری را متحمل می‌شوند اما به عقیده من اتفاقات خوبی در راه است و در آینده شاهد پیشرفت بیشتری در سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

ناسوتی فرد افزود: وجود تحریم‌ها باعث تغییر چشم‌انداز دولت امروز و قبل از انقلاب شده است، همچنین تصدی‌گری خاص اقتصادی آن را از بین برده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر