/
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

عدم پرداخت هزینه مرخصی در بخش تعمیرات مارون اهواز

یکی از کارکنان ارکان ثالثی شاغل در تعمیرات اساسی مارون اهوازاز عدم پرداخت هزینه مرخصی در این مجموعه طی دو سال گذشته خبر داد و از مسئولان خواست این موضوع را پیگیری کنند.
کد خبر : ۳۱۲۲۲
عدم پرداخت هزینه مرخصی در بخش تعمیران مارون اهواز

به گزارش نبض نفت متن ارسالی یکی از مخاطبان که در بخش تعمیرات اساسی مارون اهوازمشغول به کار است و در خصوص عدم پرداخت هزینه مرخصی ارسال شده به شرح زیر است:

دو سال متوالی است که هزینه مرخصی کارکنان علی رغم پیگیری و مصوب شدن از سوی دولت و استعلام از اداره کار و رفاه اجتماعیپرداخت نشده است. متاسفانه مدیریت شرکت به زعم اینکه این مورد در قرارداد ذکر نشده از پرداخت آن امتناع می‌کند. لطفا به مانند همیشه صدای رسای مظلومیت کارکنان ارکان ثالثی باشیدتا این مشکل حل شود. همچنین از مسئولان محترم تقاضا داریم این مشکل را پیگیری کرده تا هر چه زودتر حل شود.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر