/
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

نکاتی درخصوص شرایط بازپرداخت طرح آینده داران

امکان ثبت درخواست بازپرداخت اقساطی فقط تا پایان روز سیزدهم شهریور ماه ۱۳۹۹ بود.
کد خبر : ۳۱۲۵۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در صورت تمایل به بازپرداخت یکجا و جلوگیری از تسویه بدهی از محل حساب وثیقه، می ­توانید از طریق سامانه پیشخوان مجازی https://abplus.ir و یا مراجعه حضوری به شعب اقدام نمایید .

لازم به ذکر است؛ در صورتی که حساب وثیقه، از انواع سپرده ­های مدت­ دار باشد، در زمان برداشت و تسویه بدهی، منجر به تعدیلات قانونی نرخ سود خواهد شد. لذا پیشنهاد می ­گردد؛ قبل از تاریخ مذکور نسبت به تسویه و یا انتخاب نحوه بازپرداخت اقساطی اقدام نمایید.

· نحوه ثبت درخواست بازپرداخت اقساطی:

روش غیر حضوری: از طریق سامانه پیشخوان مجازی https://abplus.ir

روش حضوری: مراجعه حضوری به کلیه شعب

· شرایط اقساطی:

1-مشتری برای تقسیط بازپرداخت اعتباری، می بایست نسبت به واریز حداقل بیست درصد مبلغ اعتبار به علاوه کارمزد باقیمانده بدهی، به میزان 4% اعتبار باقیمانده، به صورت یکجا در حساب خود اقدام نماید و سپس مبلغ مورد نظر به صورت سیستمی از حساب اعلامی کسر خواهد شد.

نکته: در صورت کسر موجودی حساب بازپرداخت در تاریخ چهاردهم شهریور ۱۳۹۹، امکان اقساطی شدن بازپرداخت وجود نداشته و سیستم نسبت به تسویه بدهی از محل حساب وثیقه اقدام می­نماید.

2 -الباقی بدهی در طی 4 ماه، هر ماه به میزان 25% از بدهی، از حساب بازپرداخت تعیین شده، کسر می­گردد.

نکته : در زمان ثبت درخواست بازپرداخت اقساطی، می ­بایست نسبت به اعلام شماره حساب برای برداشت اقساط (حساب بازپرداخت) اقدام گردد.

نکته: بدیهی است؛ سپرده وثیقه با پرداخت آخرین قسط و تسویه بدهی آزاد خواهد شد.

3- در صورت عدم پرداخت قسط در سررسید، از تاریخ سررسید قسط تا تاریخ تسویه بدهی، مبلغی به عنوان وجه التزام تاخیر تأدیه دین معادل 6 درصد محاسبه می­گردد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر