/
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

خروش کارگران پالایشگاه آبادان علیه آمریکا

کارگران ارکان ثالث شرکت پالایش نفت آبادان در تجمع انقلابی مردم آبادان و در محکومیت تحریم‌های آمریکا علیه پالایشگاه و مدیر عامل آن بیانیه‌ای صادر کردند و در این بیانیه بر پیمان خود با رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند.
کد خبر : ۳۱۳۰۶

به گزارش نبض نفت متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرالله ینصر کم و یثبت اقدامکم

کارگران ایران اسلامی، وفادارترین قشر به انقلاب هستند(امام خامنه ای)

اینک در محرم حسینی، بار دیگر یزیدیان زمان، برقامت مظلومان ایران سنانی دیگر فرود آوردند، اما نمی‌دانند که ملت ما، ملت امام حسین است و تفکر حسینی ذلت نمی پذیرد.

امروز شعار و سیره کارگران پالایشگاه آبادان *هیهات من الذله* هست.

ما جامعه کارگران انقلابی و متخصص شرکت پالایش نفت آبادان اقدام مذبوحانه و ذلیلانه دولت آمریکا را در خصوص تحریم حقوقی شرکت پالایش نفت آبادان و مدیرعامل انقلابی و متخصص این شرکت جناب مهندس امین را محکوم مینماییم.

ما کارگران شرکت پالایش نفت آبادان در پیشگاه خداوند متعال با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عهد می‌بنیم که در این نبرد اقتصادی سر از پا نشناخته و با سرلوحه قراردادن اقتصاد مقاومتی، در راستای جهش تولید اقدام و عمل نماییم.

و از مدیران و مسئولین شرکت پالایش نفت آبادان خواهشمندیم در راستای این نبرد نابرابر با تغییر الگوهای مدیریتی، مبتنی بر جنگ اقتصادی همراه با کارگران انقلابی الگوی آفندی به خود گرفته تا با همتی مضاعف دست در دست یکدیگر بار دیگر نام پالایشگاه آبادان را در قامت مدرنترین شرکت پالایشی نفتی خاورمیانه معرفی نماییم.

هستیم بر آن عهد که بستیم

کارگران ارکان ثالث شرکت پالایش نفت آبادان _ شهریور 1399

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر