/
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

اخذ گواهینامه ثبت نرم افزار رایانه اي « سام نت» از مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي دیجیتال

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از اخذ گواهینامه ثبت نرم افزار رایانه اي « سام نت» به نام این شرکت از مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي دیجیتال کشور خبر داد.
کد خبر : ۳۱۳۸۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی عرشیان  روز چهارشنبه (19 شهریورماه 99) در این باره گفت:  با پیگیری هاي این مدیریت و همکاري امور حقوقی و پیمانها شرکت، مالکیت معنوی این نرم افزار به عنوان ملی حفاری به ثبت رسید.

وی افزود: با توجه به افزایش ارزش مالکیت هاي معنوی در مقایسه با دارایی هاي فیزیکی در تعیین جایگاه سازمان ها، متعاقب مصوبه شوراي عالی پژوهش، پیگیري ثبت اختراع و مالکیت معنوي نتایج حاصل از پروژه هاي پژوهشی  شرکت در دستور کار قرار گرفت.

عرشیان اظهار کرد: نرم افزار سام نت پیرو قرارداد پژوهشی میان شرکت ملی حفاري ایران و دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «  مطالعه، طراحی و پیاده سازي سامانه جامع نگهداري و تعمیرات شرکت ملی حفاري ایران» از سوی این مدیریت و با همکاري مدیریت های امور مهندسی، نگهداري و تعمیرات و فناوري اطلاعات و ارتباطات، تهیه و تدوین شد.

 مدیر پژوهش، فناوری و  مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: با اخذ گواهینامه ثبت نرم افزار رایانه اي سام نت برای شرکت ،  امکان تجاري سازي این محصول و فروش آن به مشتریان فراهم گردیده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر