/
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

دستیابی منطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران به تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی

منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز ایران، برای دومین سال متوالی، تقدیرنامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمرصنعت گاز را به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۳۱۴۷۶
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمید خدری مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز، با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت سیستم های مدیریتی و تعالی سازمانی، اظهارکرد: این منطقه انجام فرایند ارزیابی را فرصتی مغتنم جهت بهبود نتایج عملکردی سازمان دانسته و پیمودن مسیرتعالی سازمانی را همواره به عنوان یک ابزار مهم جهت دستیابی به اهداف و استراتژی ها در دستورکار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: طی ارزیابی های انجام شده در سال 98 و در راستای بهبود فعالیت ها، این منطقه با یک پله صعود نسبت به سال قبل، موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره در سومین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمرشرکت ملی گاز ایران شد و این جایزه مهم، توسط مهندس تربتی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گازایران به منطقه اهداء گردید.

خدری در ادامه، به برنامه‌ریزی‌های سال جاری برای ارتقاء بیشتر سطح تعالی سازمانی اشاره و تصریح کرد: با بازخوردهای اخذ شده از ارزیابان جایزه تعالی و طی جلساتی منعقد شده با کمیته های تعالی سازمانی، برنامه های بهبود این منطقه برای ارتقاء بیشتر سطح تعالی و اخذ جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در سطح بالاتر در دستورکار قرار گرفته است.

بر پایه این گزارش، منطقه10 عملیات انتقال گاز بعنوان گلوگاه انتقال گاز کشور برای سومین سال در این جشنواره شرکت کرده که در دو سال اخیر موفق به دریافت تقدیرنامه‌های دو و سه ستاره شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر