/
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
سید محمد‌مهدی الوانی، رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی و صنعتی بهین فولاد در گفتگو با نبض نفت:

حمایت از نخبگان در کشور یک ضرورت است

رئیس هیئت مدیره شرکت تولیدی و صنعتی بهین فولاد حمایت از نخبگان در کشور را یک ضرورت دانست و گفت اکثر جوانان کشور مستعد و نخبه هستند و باید حمایت لازم از آنها انجام شود تا به رشد و شکوفایی کشور کمک کنند.
کد خبر : ۳۱۴۸۴
حمایت از نخبگان در کشور یک ضرورت است
سیدمحمد‌جواد الوانی، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی بهین فولاد و سیدمحمدمهدی الوانی، رئیس هیأت مدیره این شرکت، ضمن حضور در پایگاه خبری نبض نفت و بازدید از این رسانه در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما به تشریح مشکلات موجود در بخش‌های صنعت و تولید کشور پرداختند.

سیدمحمدمهدی الوانی، رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی و صنعتی بهین فولاد در خصوص دلایل موفقیت این مجموعه اذعان کرد: یکی از علل موفقیت شرکت تولیدی و صنعتی بهین فولاد، کاهش میزان ضایعات در کار و پرداختن به تولید نیازهای اصلی صنعت کشور می‌باشد. همچنین در به‌کارگیری کارشناسان نخبه و با توان علمی بالا در مجموعه خود موفق عمل کرده‌ایم. استفاده از دانش روز و نخبگان باعث افزایش دانش فنی در کار می‌شود.

وی در خصوص قدرت تصمیم‌گیری تولیدکنندگان اظهار داشت: در تصمیم‌گیری برای واحدهای تولیدی باید از نگاه تولید‌کننده به حل مشکلات پرداخت چون باعث تسریع در برطرف کردن آنها می‌شود. بیشتر تولید‌کنندگان از پتانسیل بسیار بالایی در حوزه تولید برخوردار هستند ولی باید مورد توجه قرار بگیرند.

الوانی حمایت از جوانان نخبه را ضروری دانست و گفت: اکثر جوانان مستعد و نخبه هستند ولی مشارکت کاری آنها تنها از طریق شهرداری انجام شده است. باید بخش حمایتی نیز برای افراد مستعد افزایش پیدا کند.

رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی و صنعتی بهین فولاد در خصوص عملکرد وزارت نفت تصریح کرد: میزان رضایت من از عملکرد وزارت نفت با توجه به توانمندی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها 65 درصد است. چون میان وعده‌های داده شده و عملکرد آنها تفاوت به چشم می‌خورد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر