/
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

پایش‌ مستمر پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات مجتمع گاز پارس جنوبی

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کنترل شیوع ویروس کرونا در دوره تعمیرات اساسی نتیجه پایش‌ها و کنترل مستمر و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح این مجتمع گازی است.
کد خبر : ۳۱۵۳۴
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد مسعودنیا با اشاره به انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی، اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های اول، دوم، سوم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم، دهم با موفقیت و بدون هیچ حادثه ناتوان‌کننده به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه در پالایشگاه چهارم در سه مقطع چند کار تعمیراتی انجام شده و هم‌اکنون بخش پایانی آن تداوم دارد، افزود: طبق برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم نیز از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و پس از آن تعمیرات اساسی امسال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان می‌یابد.

رئیس  بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با توجه به حساسیت عملیات تعمیرات و شیوع ویروس کرونا، تعمیرات مطابق برنامه انجام شده است و با اتمام تعمیرات، همه پالایشگاه‌های مجتمع برای تولید با ظرفیت کامل در زمستان آماده خواهند بود.

مسعودنیا همچنین با بیان اینکه کرونا در مجتمع در سطوح سبز و زرد در دوره تعمیرات اساسی کنترل شد، گفت: این دستاورد نتیجه پایش‌ها و کنترل مستمر و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح این مجتمع گازی است.

وی با اشاره به آموزش‌ها و اقدام‌های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، یادآور شد: خوشبختانه با تلاش کارکنان و متخصصان در واحدهای ایمنی و بهداشت در همه پالایشگاه‌ها آموزش‌های لازم ارائه و اقدام‌های موثر انجام شده و امیدواریم با اجرای دقیق مسائل بهداشتی این دوران سخت با سلامتی کامل همه نیروهای مجتمع سپری شود.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر