/
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

گام استوار منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران در مسیر تعالی سازمانی با کسب تقدیرنامه سه ستاره

در سومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران توانست با کسب تقدیرنامه سه ستاره‌ مسیر خود را در نیل به تعالی سازمانی هموارتر کند.
کد خبر : ۳۱۵۳۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، پیمان خضرایی مدیر  منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران با اعلام این خبر افزود: با لطف خدا و تلاش کارکنان ، این منطقه برای دومین سال متوالی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز را دریافت کرد.

وی افزود: انجام فرایند ارزیابی جهت بهبود نتایج عملکردی سازمان و پیمودن مسیرتعالی سازمانی به عنوان یک ابزار مهم، دستیابی به اهداف و استراتژی ها دردستورکار منطقه قرار گرفته است.

خضرایی با اشاره فعالیت های صورت گرفته، اظهارکرد: در راستای بهبود فعالیت ها  و در ارزیابی های انجام شده درسال 98، این منطقه با یک پله صعود نسبت به سال قبل، موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره درسومین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمرشرکت ملی گاز ایران شد.

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران در ادامه به برنامه های جاری برای ارتقای سطح تعالی سازمانی اشاره و تصریح کرد: در جلسات برگزار شده با کمیته های تعالی سازمانی، برنامه های بهبود برای ارتقای سطح تعالی و اخذ جایزه سرآمدی و بهبود مستمردر سطوح بالاتر در دستورکار قرارگرفته است.

خضرایی خاطر نشان كرد : ان‌ شاا... با ادامه مسیر سرآمدی در سال جاری شاهد دستیابی به توسعه توام با تعالی و همسو با اهداف منطقه پنج عملیات انتقال گاز  باشیم‌.

وی ضمن تقدير و تشكر از تلاش تمامي كاركنان منطقه پنج عملیات انتقال گاز  افزود: اين ارزيابي در 9 معیار و 32 زير معيار مدل در بخش توانمندسازها و نتایج به مدت 3 روز انجام و در آخر تقديرنامه سه ستاره سرآمدی کسب شد.

خضرایی در ادامه، يادآور شد: در حال حاضر پروژه های بهبود ناشی از این ارزیابی شامل ایزوهای مختلف، مدیریت استراتژیک، کارت های BSC  و ... در تمامی واحد های منطقه در حال پیگیری و اقدام است و امیدوارم بزودی شاهد سرآمدی منطقه پنج عملیات انتقال گاز در حوزه سیستم های مدیریتی باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر