/
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
محمد بزرگ‌زاده، عضو هیأت مدیره شرکت عمران‌سازان در گفتگو با نبض نفت:

نگاه سلیقه‌ای باعث خسارت به تولید در کشور می‌شود

عضو هیأت مدیره شرکت عمران‌سازان تاکید می‌کند که نگاه سلیقه‌ای باعث خسارت به امر تولید در کشور می‌شود و مسئولان باید به فکر حل این مشکل باشند.
کد خبر : ۳۱۶۱۱
نگاه سلیقه‌ای باعث خسارت به تولید در کشور می‌شود

محمد بزرگ‌زاده، عضو هیأت مدیره شرکت عمران‌سازان ضمن حضور در پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما گفت: صنعت نفت و پتروشیمی نسبت به صنایع دیگر حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند و نگاه بهتری به تولید دارند. متاسفانه بیشتر صنایع درک متقابلی نسبت به پیمانکار و تولیدکننده ندارند.

وی ضمن اشاره به مشکلات صنایع در کشور تصریح کرد: یکی از معضلات صنایع تعیین مبالغ قراردادها به ریال می‌باشد که پاسخگوی نیازهای یک پروژه نیست چون ما باید ارز را به صورت آزاد خریداری کنیم در حالی که برای حل مشکلات خرید باید ارز بانکی مناسب و بخشنامه‌هایی که روند صادرات را تسهیل می‌کنند در اختیار تولید کننده قرار داده شود.

بزرگ‌زاده در خصوص اثرات منفی نگاه سلیقه‌ای مسئولین در بخش تولید کشور تاکید کرد: متاسفانه از پیمانکاران انتظارات خاصی دارند و بازرسی‌ها بسیار سختگیرانه است. مسئولان باید از زاویه دید پیمانکار به رفع مشکلات بپردازند. نگاه‌ سلیقه‌ای باعث ایجاد خسارت برای تولید می‌شود.

این عضو هیأت مدیره شرکت عمران‌سازان در مورد عملکرد وزارت نفت اظهار داشت: میزان رضایت من از عملکرد این وزارتخانه در بخش مهندسی بالای نود‌ درصد و در بخش اجرایی هفتاد‌ درصد است‌. متاسفانه به علت کج سلیقه بودن دچار مشکل شده‌ایم. در بخش مالی میزان رضایت من زیر ده درصد است چون در حین اجرا و بعد از آن هیچ‌گونه حمایت مالی صورت نمی‌گیرد و هیچ امکاناتی داده نمی‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر