/
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

پیام مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران بمناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی با بزرگداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهدای گرانقدر آن دوران را گرامی داشت.
کد خبر : ۳۱۶۷۹
به گزارش نبض نفت، در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است:

چهل سال‌ از آن روزهای خاطره انگیز سرشار از شور و حماسه می‌گذرد اما از درخشش آن از جان گذشتگی ها و مقاومت جانانه ذره ای کاسته نشده است.

سال‌های دفاع مقدس، دوران خلق حماسه‌ های ماندگاری بود که تاریخ این سرزمین برای  همیشه به آن افتخار خواهد کرد و پیام های ارزشمند آن همچون گنجینه ای گران بها در تمامی عرصه ها رهگشا است.

هشت  سال مقاومت، ایستادگی و فداکاری در جبهه‌های نبرد و سنگرهای اقتصادی، همت بلند ایرانیان را در دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب به رخ جهانیان کشید.

جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های غرب  نشان از حماسه مردان و زنان غیرتمند این سرزمین دارد و در این میان مجموعه  صنعت نفت از آغاز جنگ تحمیلی درخط مقدم مقاومت و ایثار قرار داشت.

از شهریور 1359 تا تیرماه 1367 تاسیسات نفتی مانند دکل‌های حفاری، کارخانه های بهره ‌برداری، پالایشگاه‌ها ، مخازن، پایانه های نفتی در خط مقدم نبرد وآماج بمباران های هوایی، موشکی و توپخانه های دشمن قرار داشت، اما کارکنان تلاشگر و ایثارگر صنعت نفت با جانفشانی و تقدیم بیش از یک هزار شهید، برگ های زرین، ماندگار و جاودانه  در کارنامه این صنعت به ثبت رساندند.

 هشت سال دفاع مقدس نماد وطن دوستی، ولایت مداری، غرور، وحدت و انسجام ملی برای حفظ کیان و استقلال کشور با پیروی از فرهنگ عاشورایی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) است.

اینجانب مباهات می کنم که افتخار خدمت در سازمانی را دارم که جای جای آن عطر آگین به حضور ایثارگران، آزادگان، جانبازان، خانواده های معظم شهیدان و یادگاران عزیز هشت سال دفاع مقدس است، مسئولیت امروز ما انتقال پیام شهدا و گنجینه های ارزشمند دفاع مقدس به جوانان و نسل های آینده است.

بار دیگر فرا رسیدن چهلمین سالگشت هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و از پیشگاه پروردگار متعال سربلندی و عزت روز افزون ملت شریف ایران و توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، منوّیات مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر را آرزومندم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر