/
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

رشد ۲۸ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در منطقه چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از رشد بالغ بر ۲۸ درصدی مصرف سی‌ان‌جی از اوایل مردادماه تا یکم شهریورماه امسال‌ در مقایسه با مدت مشابه پارسال در این منطقه خبر داد.
کد خبر : ۳۱۶۹۷
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: در مدت یادشده، ۹ میلیون و ۸۴۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در جایگاه‌های عرضه این سوخت پاک در سطح این استان فروخته شده است.

وی افزود: از مردادماه تا یکم شهریورماه امسال‌ در مقایسه با مدت مشابه پارسال، مصرف سی‌ان‌جی در این استان رشد ۲۸.۷ درصدی داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با این مقدار مصرف سی‌ان‌جی در بازه زمانی یادشده، نزدیک به ۹ میلیون لیتر بنزین در منطقه چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی شده است.

سالاری‌نسب تأکید کرد: برای ارتقای سطح ایمنی خدمات عرضه سی‌ان‌جی به مشتریان، بازدیدهای ادواری به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات جایگاه‌های سی‌ان‌جی، به‌صورت مستمر انجام می‌شود و جایگاه‌ها ظرفیت مطلوبی برای عرضه این فرآورده به خودروهای گازسوز دارند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر