/
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

بررسی تازه‌ترین اقدام‌ها و برنامه‌های مقابله با کرونا در صنعت نفت

بیست‌وهفتمین نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران با هدف بررسی تازه‌ترین اقدام‌ها و برنامه‌ها برای مقابله با کرونا در دفتر مدیر منابع انسانی این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۳۱۸۱۸

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این نشست، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اقدام‌ها و برنامه‌های این سازمان در برای مقابله با گسترش کرونا را تشریح کرد.

در این نشست با تشریح شرایط موجود و با تأکید بر فرارسیدن فصل پاییز و احتمال شیوع آنفلوآنزا و تشدید شیوع ویروس کرونا، لزوم آمادگی هرچه بیشتر همه بخش‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازسوی همکاران محترم و خانواده‌های آنان را خواستار شد.

فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران و جانشین کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ این شرکت نیز ضمن اشاره به تعهد شرکت ملی نفت ایران در حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی، به نقش مهم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌عنوان سیاستگذار، شرکت‌ها و مدیریت‌ها به‌عنوان مجری و مدیریت اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل به‌عنوان ناظر و مراقب دقیق بر حسن اجرای دستورعمل‌های صادرشده تأکید کرد.

در این نشست تأکید شد با توجه به آغاز فصل پاییز و احتمال افزایش آمار مبتلایان و کشف نشدن داروی اختصاصی کووید- ۱۹، همچنان حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بهترین راه برای پیشگیری از ابتلاست و باید در این مسیر برنامه‌های آموزش، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای کارکنان افزایش یابد.

در بیست‌وهفتمین نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر بهداشت ایمنی و محیط‌زیست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، ناصر مولایی، مدیر توسعه منابع انسانی، شریعت، رئیس حراست، مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و دیگر رؤسای واحدهای مرتبط حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر