/
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

گامي ديگر در مسير حفظ محيط زيست و كاهش آلايندگي در پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبي

عمليات احداث ديوار بتني و حايل و آسفالت انبار روباز گوگرد در پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبي كليد خورد.
کد خبر : ۳۱۸۸۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، مهرداد عبدی، سرپرست مدیریت پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبي، با اشاره به استراتژي و اهمیت ايمني، بهداشت و محيط زيست در سطح منطقه و به ویژه حوزه تحت سرپرستی وی، اظهار کرد: پروژه ديواركشي انبار روباز گوگرد و آسفالت ورودي آن، به منظور عدم تخلیه و نفوذ مواد آلاینده گوگردی، نقطه قابل بهبود شناسایی شده و با احداث آن می توان از آلودگی خاک جلوگیری و پيشگيري کرد.

وی در ادامه افزود: پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبي در پیاده‌سازی سيستم مديريت زيست‌محيطي ISO14001:2015 و اجرای اهداف زیست محیطی، در تلاش است تا به عنوان مجموعه پیشرو در صنعت پالایش گاز، گام‌های اساسی برای حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی بردارد.

 اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: پالايشگاه اول مجتمع، به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست در قبال انتظارات ذینفعان برون سازمانی و تاثیر آن بر تصویر بیرونی و اعتبار سازمان، متعهد و پایبند است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول خاطرنشان کرد: از اهم فعالیت ها در اين خصوص می‌توان به تجهیز کارگاه، تهیه مصالح و اجرای پروژه، برچیدن فنس موجود و برداشتن ورق گالوانیزه ای اطراف انبار، ساخت، حمل و نصب دیوارهای بتنی پیش ساخته و پایه های آنها، خاکبرداری و احداث دیوار سنگی حایل، خاکبرداری و تسطیح جاده های داخل انبار و آسفالت محوطه کنار اتوبان اشاره کرد.

گفتنی است، پروژه مذکور در راستای كاهش عوامل آلوده كننده و مخرب محيط زيست برای مدیریت گوگردهای تولیدی و اجرای الزامات مندرج در قانون حفاظت از خاک، لحاظ خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر