/
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
در ۶ ماه نخست امسال محقق شد

توزیع حدود ۳۶ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: در ۶ ماه نخست امسال، حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در جایگاه‌های منطقه سبزوار ۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی دریافت کرده‌اند.
کد خبر : ۳۱۹۳۶

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی اظهار کرد: با توجه به فعالیت ۲۳  جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های داورزن، خوشاب، بردسکن، جوین، جغتای و سبزوار بیش از ۱۳۰ نفر اپراتور و مسئول فنی در این جایگاه‌ها برای سوخت‌رسانی به شهروندان به‌طور ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

وی تأکید کرد: در ۶ ماه نخست امسال در حوزه فعالیت منطقه سبزوار در غرب خراسان رضوی حدود ۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی توزیع و مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک به سه درصد افزایش یافته است.

مدیر منطقه سبزوار تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه اپراتورهای جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب و بدون حادثه، یکی از اهداف منطقه است که با هماهنگی و برنامه‌ریزی و تفاهم انجام‌شده با سازمان فنی حرفه‌ای استان خراسان رضوی، در طول سال این کلاس‌ها به دو صورت عملی و تئوری برای اپراتورها برگزار می‌شود.

صادقی گفت: بیشترین کاهش مصرف سی‌ان‌جی در ۶ ماهه نخست امسال، مربوط به فروردین‌ماه است که ممنوعیت مسافرت‌های نوروزی را شاهد بودیم. در این بازه زمانی مصرف سی‌ان‌جی نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش داشته و بالاترین افزایش مصرف مربوط به شهریورماه با ۱۳ درصد افزایش نسبت به پارسال بوده است.

وی اظهار کرد: با مصرف گاز سی‌ان‌جی در نیمه نخست سال ۹۹، بیش از ۳۵ میلیون لیتر بنزین در این منطقه ذخیره‌سازی شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر