/
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
با تسهيلات بانك صنعت و معدن به انجام رسيد؛

کلنگ زنی فاز چهارم نورد شرکت ذوب آهن پاسارگاد

با حضور دکتر رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی فاز چهارم نورد شرکت ذوب آهن پاسارگاد كه از سوي بانك صنعت و معدن تأمين مالي مي شود، روز جمعه يازدهم مهرماه سال جاري به انجام رسيد.
کد خبر : ۳۲۰۲۱
به گزارش نبض نفت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در این مراسم دکتر رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم جلوگیری از خام فروشی مواد معدني اظهار داشت: اولویت وزارت صمت، صادرات نهایی فولاد بوده و تکمیل زنجیره توليد فولاد هدف ماست كه در برخی استانها به طور کامل انجام شده است و با کامل شدن اين زنجیره، قادر به صادرات محصولات فولادي بيشتري به بازارهاي هدف منطقه خواهيم بود.
وزیر صمت با اشاره به اینکه با تکمیل ظرفیت كنوني واحدهاي توليدي و سرمايه گذاريهاي بيشتر در اين صنعت، امكان توليد محصولات جدید فراهم مي شود، افزود: افزايش توليد بر قیمت محصولات نیز تأثیرگذار است و توان رقابتي شركت هاي داخلي را افزايش مي دهد.
لازم به ذکر است تا کنون مبلغ 267 میلیون یورو جهت سه فاز اول توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده و فاز چهارم (نورد) با سرمایه گذاری 21 هزار میلیارد ریالي در بانک پذیرش شده و در دست بررسی می باشد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر