/
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

کارهای بی‌نظیری در زمینه گازرسانی به روستاها انجام شده است

رئیس‌جمهوری گفت: در زمینه آب‌رسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها، کارهای بی‌نظیری در این دولت انجام شده است.
کد خبر : ۳۲۱۱۲
به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۱۶ مهرماه) در نشست هیئت دولت به افتتاح طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی روستایی اشاره کرد و گفت: اینکه حجم و کیفیت خدمات دولت به روستاییان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به‌طور میانگین حدود دو برابر یا بیشتر از همه خدمات ارائه‌شده به روستاییان از ابتدای پیروزی انقلاب تا روی کار آمدن این دولت بوده، مایه مباهات و افتخار ماست.

وی با اشاره به وضع کشور متأثر از همه‌گیری کرونا و تحریم‌های بی‌سابقه افزود: نباید چشمانمان را روی شرایط موجود ببندیم و به هر بهانه‌ای سیل انتقادها را به سمت دولت روانه کنیم. همه مسئولان دولت با تمام توان مشغول تلاش هستند و شاهد آن همین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی بود که به مناسبت روز روستا افتتاح شد و طرح‌هایی است که روزهای پنجشنبه هر هفته افتتاح می‌شود و تا پایان دولت ادامه خواهد یافت.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در نظر گرفتن مستمری برای روستاییان از تأکیدهای من از ابتدای آغاز فعالیت این دولت بوده است، تصریح کرد: در زمینه آب‌رسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها، کارهای بی‌نظیری در این دولت انجام شده است.

روحانی عنوان کرد: هیچ مسئول دولتی در اداره کشور حتی یک ساعت دست روی دست نگذاشته است. در شرایط امروز کشور همه باید یکدیگر را یاری کنیم و با ادبیات تند با هم سخن نگوییم، همچنین مسئولان اجرایی شرایط کشور را برای مردم توضیح دهند و واقعیت‌ها را بگویند. دولت در وسط میدان جنگ اقتصادی است. منتقدان عملکرد دولت، اگر می‌توانند راه‌حل مناسب برای حل مشکلات ارائه دهند.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت دقیق دستورعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه آحاد جامعه، عمل به مقررات بهداشتی را وظیفه‌ای ملی، قانونی، عقلی و شرعی عنوان کرد و گفت: همه مؤظف هستیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و هیچ‌کس به هیچ دلیلی حق ندارد این مقررات را نقض کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر