/
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
ایمان نصیری، مدیرعامل شرکت رائیکا طراحان ایمن‌آرا در گفتگو با نبض نفت:

جای خالی نخبگان در تولید کاملا محسوس است

مدیرعامل شرکت رائیکا طراحان ایمن‌آرا بر استفاده بخش تولید از نخبگان کشور تاکید کرد و گفت در حال حاضر جای خالی نخبگان در تولید کاملا محسوس است.
کد خبر : ۳۲۱۸۰
جای خالی نخبگان در تولید کاملا محسوس است
ایمان نصیری، مدیرعامل شرکت رائیکا طراحان ایمن‌آرا که از سال ۹۲ فعالیت مجموعه خود را آغاز کرده است، با حضور در پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: فعالیت مجموعه ما در زمینه تولید و تامین تجهیزات حفاظت فردی در محیط کار است و با اکثر پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی همکاری می‌کنیم.

وی افزود: در بحث ایمنی تولید ما محدود به دستکش و یک سری تجهیزات معمولی است. در خصوص اعلام خطر برای تجهیزات و ماشین آتش‌نشانی نیز باید مجهز باشیم.

نصیری ضمن اشاره به اینکه محصولات این مجموعه مورد تایید کارشناسان متخصص می‌باشد گفت: این موضوع برای سلامت نیروی کار نیز مفید است ولی متاسفانه به تمام تجهیزات ایمنی دسترسی نداریم. صرف هزینه برای تامین ایمنی برخی از دکل‌ها الزامی است این موضوع باعث می‌شود که در آینده هزینه‌های سنگین‌تری به ما تحمیل نشود. نوسانات ارزی باعث عدم برنامه‌ریزی در این حوزه شده است. بنابراین بخشی از مشکلات ما مربوط به سیاست‌گذاری کشور، انتقال پول و نوسانات ارز می‌باشد.

مدیرعامل شرکت رائیکا طراحان ایمن‌آرا در خصوص اهمیت حضور نخبگان در بخش تولید تاکید کرد: در بخش تولید کشور جای خالی نخبگان کاملا محسوس است. برای تهیه ماسک و لباس مناسب برای آتش‌نشان‌ها باید از فناوری روز دنیا استفاده کنیم ولی متاسفانه برای وارد کردن فناوری به دلیل مشکلات مالی در تنگنا هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصادی حمایت از کارفرما ضروری است تصریح کرد: متاسفانه نوسانات قیمت به اندازه‌ای است که بازرگانان کالاهای تقلبی را بیشتر وارد می‌کنند و از طرف دیگر قدرت خرید کارفرمایان نیز کاهش یافته است. نظر‌خواهی از تولید‌کنندگان در زمینه تولید الزامی می‌باشد.

نصیری در خصوص عملکرد وزارت نفت اظهار داشت: عملکرد این وزارتخانه بسیار مطلوب بوده است. شرایط پرداخت آنها نیز قابل قبول می‌باشد. امتیاز من به راندمان وزارت نفت بین ۸۵ تا ۹۰ درصد می‌باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر