/
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
مدیرعامل پالایشگاه گاز فجرجم:

همکاری دوسویه صنعت و دانشگاه یک ضرورت است

مدیرعامل پالایشگاه گاز فجرجم در نشستی با رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: همکاری دوسویه صنعت و دانشگاه یک ضرورت است و ظرفیت دانشگاه‌های بوشهر می‌تواند در خدمت توسعه صنعت قرار گیرد.
کد خبر : ۳۲۴۱۱

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالصمد نجفی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم در این نشست گفت: دانشگاه و صنعت دو نهاد کلیدی هر جامعه‌ هستند و شرکت پالایش گاز فجرجم نیز بسترهای علمی بالایی در پذیرش ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها دارد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و کارکرد آنها در صنعت، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم شرکت‌های دانش‌بنیان با تحول در عرصه علم و دانش و نتایج جدید اقتصادی می‌توانند منشأ رشد و توسعه صنعت باشند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم ادامه داد: این مجموعه از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان همراه با دانشگاه حمایت می‌کند و برای رشد و بالندگی این شرکت‌ها نیز آمادگی کامل دارد.

نجفی در این نشست که جمعی از استادان دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور جم حضور داشتند به تشریح فعالیت‌های پالایشگاه پرداخت.

محمدرضا بحرانی، رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر و جمعی از همکاران وی نیز درباره موضوعات متعدد همکاری‌های بین صنعت و دانشگاه تبادل نظر کردند و به تشریح ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه پیام نور و معرفی مراکز آزمایشگاهی این دانشگاه پرداختند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر