/
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

رتبه نخست سلامت نظام اداری صنعت فرآوری گاز به پالایشگاه ایلام رسید

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از قرار گرفتن این واحد صنعتی در جایگاه نخست ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد میان پالایشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر : ۳۲۴۵۳
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پالایش گاز ایلام، روح‌الله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته میان هفت پالایشگاه گاز کشور رتبه نخست ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد را به دست آورد، گفت: این ارزیابی به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضع شرکت‌ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می‌کند.

وی با بیان اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله طبق الگوهایی، شرکت‌های تابعه را بررسی می‌کند، افزود: این ارزیابی در شاخص‌های ۹گانه شامل قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه‌های الکترونیکی،  نظارت، کنترل و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در تازه‌ترین ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با به دست آوردن امتیاز بالاتر نسبت به دیگر پالایشگاه‌های گاز کشور، در جایگاه نخست و در ردیف شرکت‌های بسیار خوب این حوزه قرار گرفت.

نوریان همچنین تاکید کرد: این واحد صنعتی در برنامه‌های کلان خود همچنان به‌دنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات است و برای ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه‌ای دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر