/
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

قدردانی از مهارکنندگان حریق پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام از تلاش نیروهای آتش‌نشان، بهره‌بردار و دیگر مدیران و کارشناسان دست‌اندرکار مهار حادثه آتش‌سوزی این مجتمع قدردانی کرد.
کد خبر : ۳۲۴۵۶
به گزارش نبض نفت به نقل از پتروشیمی بندرامام، حمیدرضا رستمی، مدیرعامل شرکت در پی حادثه روز جمعه (دوم آبان ماه) در واحد آروماتیک و به‌دنبال حضور به‌موقع و واکنش مناسب آتش‌نشانان و کارشناسان اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) و بهره‌برداری در مهار و اطفای حریق، با حضور در اداره اچ‌اس‌یی شرکت از زحمات آتش‌نشانان و کادر اچ‌اس‌یی قدردانی کرد.

رستمی در این دیدار گفت: خوشبختانه با هماهنگی که در سطح منطقه انجام شده، چه در حوادث این‌چنینی و چه در حوادث طبیعی مانند سیل و ... همدلی و هماهنگی خوبی در منطقه فراهم شده است و از این بابت از همه عزیزانی که در این حادثه ما را همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

وی به وضع خاص پتروشیمی بندرامام به‌دلیل تعدد واحدها و فرسودگی زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: از سال ۱۳۹۷ تاکنون همواره یکی از مدیران به‌عنوان کشیک مدیر در روزهای تعطیل برای حضور در مجتمع برنامه‌ریزی و این برنامه منظم اجرا شده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه شواهد اولیه بررسی‌ها بیانگر رپچر در یکی از خطوط حامل هیدروژن است، ادامه داد: موقعیت مکانی این حادثه به گونه‌ای بود که می‌توانست عواقب جبران‌ناپذیری به‌همراه داشته باشد زیرا همه خطوط این منطقه حاوی نفتا، ریفرمیت و هیدروژن است اما سرعت عمل همکاران در اداره بهره‌برداری و آتش‌نشانی منجر به کنترل دقیق این حادثه شد که از یکایک آن‌ها سپاسگزارم.

آتش‌سوزی در واحد آروماتیک پتروشیمی بندرامام ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز جمعه (دوم آبان‌ماه) آغاز و با تلاش نیروهای اچ‌اس‌یی و بهره‌برداری در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه همان روز خاموش شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر