/
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

72 حلقه چاه نفت و گاز در هفت ماه امسال حفر و تکمیل شد

با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ملی حفاری ایران 72 حلقه چاه های نفت و گاز در هفت ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور حفاری و تکمیل شد.
کد خبر : ۳۲۴۶۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در توضیح بیشتر در این باره گفت: از این تعداد چاه 22 حلقه توسعه ای توصیفی، 48 حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی بوده است.

سعید اکبری افزود: 56 حلقه از این تعداد چاه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، پنج حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و تحویل  شرکت های متقاضی گردید.

وی اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال در نتیجه هم افزایی و همکاری موثر میان متخصصان این شرکت و شرکت های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل 13 حلقه چاه 233 روز زودتر از برنامه به پایان رسید که ارزش اقتصادی بالایی دارد.

اکبری با اشاره به اینکه هم اکنون کار جابجایی 17 دستگاه حفاری سبک و سنگین ناوگان شرکت در گسترده عملیاتی استان های نفتخیز در حال انجام است، گفت: در هفت ماه گذشته سرجمع متراژ حفاری چاه ها به 41 هزار و 793 متر رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر