/
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (نوبت دوم) بانک ایران زمین

نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ایران زمین، رأس ساعت 15 روز شنبه مورخ 17آبان ماه 1399 در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام تشکیل می شود.
کد خبر : ۳۲۵۱۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، به دلیل به حدنصاب نرسیدن مجمع مورخ 99/08/05، نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک ایران زمین به شماره ثبت ۳۹۹۲۷۹ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۰۳۰۷۹ (شرکت سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1396، رأس ساعت 15:00 روز شنبه مورخ 1399/08/17 در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام به نشانی تهران، دروس، میدان هدایت، خیابان شادلو، پلاک 14 تشکیل می شود. لذا، از کلیه سهامداران محترم، وکلاء یا نمایندگان قانونی آنان دعوت می شود تا در این جلسه حضور به هم رسانند.
ضمناً برگ ورود به جلسه از ساعت 14:00 همان روز در محل برگزاری مجمع با ارائه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) و مستندات نمایندگی/وکالت/ولایت/قیمومت تحویل خواهد شد.

با عنایت به ابلاغیه شماره 440/050/ب/98 مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت ها با حضور حداکثر 15 شخص حقیقی و حقوقی با رعایت حدنصاب قانونی، ضمن تشکر از سایر سهامداران، درخواست می گردد با مشاهده همزمان مجمع از طریق صفحه مجازی بانک ایران زمین به آدرس live.izbank.ir و عدم حضور فیزیکی، ما را در برگزاری مجمع یاری فرمایند. همچنین به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای حفظ سلامت سهامداران محترم، توزیع فیزیکی صورت های مالی، گزارش فعالیت هیأت مدیره و پذیرایی رایج در مجمع صورت نمی پذیرد.

دستور جلسه:

۱- استماع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1396/12/29

۲- بررسی و تصویب صورتهای مالی منتهی به 1396/12/29

۳- انتخاب بازرس قانونی اصلی و علی البدل و حسابرس مستقل و تعیین حق الزحمه بازرس قانونی

۴- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک

5- تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره

6- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر