/
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

اهداف و برنامه‌های شرکت‌های گروه مالی کارآفرین بررسی شد

در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد بانک کارآفرین و مدیران عامل شرکت‌های لیزینگ، سرمایه‌گذاری، صرافی و کارگزاری کارآفرین، اهداف و برنامه‌های این شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۳۲۵۳۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این جلسه که روز سه‌شنبه 29 مهر ماه برگزار شد، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های جاری، میان‌مدت و بلندمدت شرکت‌ها ارائه شد و همچنین در خصوص بودجه سال آتی این شرکت‌ها تصمیماتی گرفته شد.

طبق آمار و گزارش‌های ارائه شده در این جلسه، رشد سود خالص شرکت صرافی معادل 445 درصد، شرکت سرمایه‌گذاری معادل 2925 درصد و شرکت کارگزاری معادل 579 درصد بوده است. همچنین عملکرد شش ماهه شرکت‌های گروه مالی کارآفرین نسبت به دوره مشابه سال قبل 795 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، با توجه به عملکرد مثبت شرکت‌های گروه مالی کارآفرین، بودجه شرکت‌ها برای دوره شش‌ماهه دوم بازنگری شد. توسعه همکاری شرکت‌ها با بانک در راستای بهره‌گیری بیشتر از پتانسیل‌های موجود، توسعه بهره‌گیری از دانش مدیریت ریسک و مدیریت دانش در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، تقویت سیستم آموزش و ارتقای سطح دانش کارکنان و توسعه همکاری‌های گروه مالی جهت خلق زنجیره ارزش، از برنامه‌های دیگری بود که در این جلسه به استماع حاضران رسید.

اهداف و برنامه‌های شرکت‌های گروه مالی کارآفرین بررسی شد

در این جلسه حسب دستور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین، مقرر شد شرکت‌های گروه مالی کارآفرین به صورت دوره‌ای نسبت به ارائه محصول مشترک با بانک اقدام نموده و با استناد به برنامه استراتژیک بانک، در جهت قرار گرفتن در رتبه‌های اول صنعت بانکداری برنامه‌ریزی کنند.

همچنین نحوه همکاری شرکت‌ها با بانک جهت تحقق اهداف برنامه دوساله 1400-1399 و ارائه موثر خدمات بانکداری شرکتی و تامین مالی، مورد تاکید حاضران قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر