/
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

به منظور پیشگیری از کرونا سقف کارت به کارت بانک ایران زمین افزایش یافت

بانک ایران زمین باتوجه به روند صعودی ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تأکید بر استفاده هرچه بیشتر ازخدمات غیرحضوری سقف خدمات مبتنی برکارت های شتابی خود را افزایش داد.
کد خبر : ۳۲۵۳۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ با توجه به روند صعودی و شروع موج سوم ویروس کرونا در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، طبق بخشنامه صادره از بانک مرکزی، سقف مجاز کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها را افزایش داد.

بر اساس این بخشنامه، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ایران زمین از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به شصت میلیون ریال افزایش یافت، همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازها از ده میلیون ریال به سی میلیون ریال با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است.

در همین راستا، امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال و تا اطلاع ثانوی بلامانع است و سقف صدور کارت هدیه تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت به بیست میلیون ریال افزایش یافته است، این اقدامات به منظور جلوگیری از مراجعه مشتریان به شعب و حفظ سلامت آنها انجام می شود.

روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: از آنجایی که بانک‌ها یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا هستند، بانک ایران زمین برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، از آمادگی کامل زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک این بانک برای استفاده غیرحضوری مشتریان خبر داد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر