/
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

خدمت رسانی واحدهای بانک به مشتریان

با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا تمامی واحدهای بانک در تهران با 50 درصد نیرو و در سایر استانها با دوسوم نیرو آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند.
کد خبر : ۳۲۵۳۹
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تاکیدات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، تمامی واحدهای بانک اعم از صف و ستاد از پنجم آبان ماه با حضور 50 درصد کارکنان در تهران و دو‌سوم نیروها در استانها به صورت چرخشی فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است این تغییر نحوه فعالیت با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا و با موافقت شورای هماهنگی بانک ها صورت گرفته است.

همچنین با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر رعایت پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت در خصوص کارکنان، محیط اداری و ارباب رجوع و تجمعات، واحدهای بانک ضمن رعایت اصل تکریم مشتریان، تمهیدات لازم را در خصوص فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ازدحام در شعب را اتخاذ خواهند کرد.

بانک ملی ایران به مشتریان خود توصیه می کند با بهره مندی از خدمات غیرحضوری، علاوه بر فراهم کردن آسایش و آرامش خاطر و همچنین سلامتی و ایمنی خود، همراه با دیگر هموطنان در مسیر قطع زنجیره شیوع کرونا گام بردارند .

درپایان به اطلاع مشتریان محترم می رساند هرگونه تغییر در ساعت فعالیت واحدهای بانک را صرفا از طریق سایت رسمی بانک ملی ایران پیگیری نمایند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر