/
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران:

2116 عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه حفاری در سال جاری انجام شد

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با تلاش متخصصان و کارکنان ماهر و مجرب این مدیریت در هفت ماه سال جاری دو هزار و 116 عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه صنعت حفاری انجام شد.
کد خبر : ۳۲۵۹۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط  عمومی شرکت ملی حفاری ایران، فرشید قاسمی افزود: این خدمات به چاه های نفت و گاز در دست حفاری و یا در حال بهره برداری در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور ارایه گردید.

وی اظهار کرد: شرکت های بهره برداری نفت و گاز زیر مجموعه شرکت های تابع  شرکت ملی نفت ایران و شماری از شرکت های بخش خصوصی از خدمات فنی و مهندسی ملی حفاری استفاده می کنند و این در حالی است که  همزمانی این خدمات با عملیات حفاری یک شاخص مهم برای این شرکت محسوب می شود.

قاسمی گفت: انجام  481 عملیات سیمانکاری،  229 عملیات آزمایش چاه با ساق مته، 242 عملیات لوله گذاری چاه و 861 مورد عملیات تزریق پذیری و 27 مورد اسیدکاری ویژه و گستره از اقدامات این مدیریت از ابتدای امسال تا پایان مهرماه است.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران  افزود: ارایه 134 مورد عملیات لوله مغزی سیار که در تعمیر چاه ها کاربرد دارد، 17 مورد عملیات حفاری با هوا،  27 مورد عملیات ویژه حفاری به روش فروتعادلی، 47 مورد آزمایش بهره دهی چاه و 42 مورد نصب آویزه از دیگر فعالیت های صورت گرفته در مدت پیش گفته می باشد.

وی آمادگی کامل این مدیریت را برای پاسخگویی به درخواست های شرکت های متقاضی در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور اعلام و تصریح کرد: ناوگان خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری از نیروی انسانی متخصص و کارآمد و امکانات و تجهیزات به روز برای ارایه خدمات در نزدیکترین زمان ممکن برخوردار می باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر