/
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
محمد بادین، مدیرعامل شرکت امداد‌گستر سوخت در گفتگو با نبض نفت تاکید کرد:

لزوم حذف سلسله مراتب اداری در چرخه تولید

مدیرعامل شرکت امداد‌گستر سوخت معتقد است اگر دولت سلسله مراتب اداری را کاهش دهد کمک بزرگی به تولیدکنندگان و چرخه تولید در کشور کرده است.
کد خبر : ۳۲۶۰۶
لزوم حذف سلسله مراتب اداری در چرخه تولید
محمد بادین، مدیرعامل شرکت امداد‌گستر سوخت در حاشیه بازدید از پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما به تشریح مشکلات موجود در بخش صنعت و تولید کشور پرداخت. وی در خصوص خدمات ویژه مجموعه امداد‌گستر سوخت گفت: تجهیزات ما در صنعت نفت کاربرد دارد. ساخت مجموعه‌ای از تجهیزات که نقل و انتقال سوخت و رساندن آن به دست مصرف کننده اصلی است برعهده شرکت ما می‌باشد.

بادین ضمن اشاره به اینکه نیمی از بخش تولید کشور به عملکرد دولت بستگی دارد تصریح کرد: اگر دولت سلسله مراتب اداری این بخش را کاهش دهد کمک بزرگی به تولیدکنندگان کرده است. در این خصوص ایجاد دولت الکترونیک و اجرای درست قوانین ایده بسیار خوبی می‌باشد. دولتمردان باید یک ایده مناسب طراحی و آن را به دولت بعدی منتقل کنند.

مدیرعامل شرکت امداد‌گستر سوخت در این خصوص پیشنهاد الگوبرداری از ایده‌های موفق کشورهای پیشرفته و استفاده بهینه از آن را مطرح کرد و تاکید کرد: استفاده از اینترنت و لوازم الکترونیکی نیز در پیشبرد تولید موثر می‌باشد. در بخش اداری باید یک سیستم یا سامانه مجزا برای تولیدکنندگان و افراد عادی در نظر گرفته شود تا مشکلات آنها راحت‌تر مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در خصوص مشکلات این بخش اظهار داشت: یکی از مشکلات ما فقدان آزمایشگاه مجهز و استاندارد است. در اروپا و چین اقدامات لازم برای ساخت آزمایشگاه با تجهیزات روز دنیا صورت گرفته است.

بادین افزود: ارسال محصولات جهت اخذ تائیدیه به کشورهای دیگر برای ما بسیار دشوار است. برخی از شرکت‌ها نیز تائیدیه موسسات چینی را قبول ندارند. احداث آزمایشگاه در ایران به صرفه‌تر است. چون نقل و انتقال محصول جهت گرفتن مجوز برای اکثر تولیدکنندگان بسیار مشکل است.

مدیرعامل شرکت امداد گستر سوخت در مورد نقش مهم رسانه‌ها در حمایت از مردم تصریح کرد: رسانه باید صدای مردم باشد چون مردم برای شنیده شدن به آن نیاز دارند. رسانه موظف است که حرف‌های مردم را به گوش دولتمردان برساند. اگر آزاد باشد و تحت فشار ارگان خاصی نباشد تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه در ایران رسانه‌ها بیشتر هوادار دولتمردان هستند. در حالی که رسانه باید زبان گویای مردم باشد. پیشنهاد من این است که رسانه به دو بخش زبان دولت و زبان مردم دسته‌بندی شود. مشکل مردم این است که کسی نسبت به مشکلات آنها آگاه نیست. مسائل جامعه و مردم باید اعلام و مطرح شود و سران کشور برای آن تصمیم‌گیری صحیحی انجام دهند.

بادین در خصوص عملکرد وزارت نفت اظهار داشت: امتیاز من به عملکرد وزارت نفت با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی فراوان به لحاظ اداری عدد ۵۰ و به لحاظ اجرایی عدد ۹۰ است. به طور کلی با توجه به مشکلات موجود عملکرد خوبی داشته‌اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر