/
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

بررسی مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت در کمیسیون انرژی مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست کمیسیون انرژی مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت بررسی و مقرر شد به‌منظور حل مشکلات این صنف، دستگاه‌های مختلف همکاری‌های لازم را داشته باشند.
کد خبر : ۳۲۶۴۳
نبض نفت - سید موسی موسوی، در تشریح نشست عصر دیروز (یکشنبه، ۱۱ آبان‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری و انجمن صنفی کامیون‌داران، مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت بررسی شد.

وی افزود: کامیون‌داران حمل‌ونقل سوخت مشکلات مختلفی در مسائل بیمه، دستمزد و بحث تأمین تجهیزات جانبی همانند لاستیک داشتند که در این نشست مشکلات آنها به بحث و بررسی گذاشته شد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف هرچه سریع‌تر برطرف کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست عصر دیروز این کمیسیون همچنین قرار بود اساسنامه شرکت ملی گاز ایران بررسی شود که با توجه به تعداد زیاد مواد این طرح و به‌ویژه بحث‌های مختلفی که از نظر کارشناسی روی آن انجام شده بود، مقرر شد بررسی بیشتری در خصوص آن انجام و در نشست‌های آینده کمیسیون انرژی به رأی گذاشته شود.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر