/
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

ثبت‌نام ۵ هزار خودرو عمومی در آذربایجان شرقی برای گازسوز شدن

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از ثبت‌نام نزدیک به ۵ هزار خودرو عمومی باری و مسافری در طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی در سطح منطقه آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر : ۳۲۶۸۵
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با اشاره به مزایای اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری، گفت: اجرای این طرح صرفه‌جویی در مصرف بنزین، کاهش آلایندگی هوای کلانشهر تبریز و رشد و توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

وی ضمن تأکید بر پیگیری استمرار روند اجرای این طرح افزود: در منطقه آذربایجان شرقی تاکنون نزدیک به ۵ هزار دستگاه خودرو عمومی باری و مسافری اقدام به گازسوز کردن خودروهای خود کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی تأکید کرد: تمام خودروهای ثبت‌نام‌شده، فرآیند تبدیل را به‌صورت تدریجی سپری خواهند کرد، به‌طوری که از کل خودروهای ثبت‌نام‌شده، تعداد ۲ هزار و ۹۷۰ دستگاه خودرو عمومی باری و مسافری در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه، مراحل تبدیل به سی‌ان‌جی را به انجام رسانده‌اند و تعداد هزار و ۹۸۷ دستگاه خودرو نیز در نوبت تبدیل رایگان هستند.

روح‌الهی تصریح کرد: مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری در استان آذربایجان شرقی که تا به حال موفق به ثبت‌نام و دریافت نوبت برای دوگانه‌سوز کردن خودرو خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه  GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ کارگاه مجاز در اجرای طرح مذکور در سطح استان همکاری دارند، گفت: با سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی و شهرداری‌ها، از ۳۴۳ جایگاه عرضه سوخت استان، تعداد ۱۷۲ جایگاه مربوط به عرضه سی‌ان‌جی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر