/
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

افزایش ۲۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از افزایش ۲۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در هفت ماه نخست امسال در جایگاه‌های عرضه استان گیلان خبر داد.
کد خبر : ۳۲۷۳۱
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، کوروش بالادست گفت: از فروردین تا مهرماه امسال، ۲۰۳ میلیون و ۳۹۶ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در سطح استان عرضه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب)، افزایش ۲۰ درصدی مصرف این فرآورده مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از مصرف سی‌ان‌جی به‌منظور مدیریت مصرف سوخت، اعلام کرد: اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها و ثابت ماندن قیمت سی‌ان‌جی از مهم‌ترین عوامل رشد مصرف این سوخت پاک است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با تأکید بر جایگزینی این سوخت پاک به جای بنزین به جهت صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی افزود: از فروردین لغایت مهرماه امسال، با مصرف بالغ بر ۲۰۳ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی، نزدیک به ۲۰۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین در سطح استان صرفه‌جویی شده است.

بالادست تأکید کرد: یکصد جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان فعال است که با توجه به پایش مستمر وضع عملکرد و تجهیزات فنی این جایگاه‌ها، سوخت رسانی شرایط مطلوبی دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر