/
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
دکتر مهری:

بانک صنعت و معدن در سال جهش توليد از هيچ كمكی در راستای حمايت از توليدكنندگان و كارآفرينان دريغ نخواهد كرد

دكتر حسين مهري مدیر عامل بانک صنعت و معدن در بازديد از گروه صنعتی زر اعلام کرد: در سال جهش توليد از هيچ كمكي در راستاي حمايت از توليدكنندگان و كارآفرينان دريغ نخواهيم كرد و سرعت در تصميم گيري را اولويت خود مي دانيم.
کد خبر : ۳۲۹۱۰
به گزارش نبض نفت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، مديرعامل اين بانك روز پنجشنبه بيست و دوم آبانماه سال 99 به اتفاق هيأت همراه از طرح توسعه اي گروه صنعتي زرماكارن بازديد كرد.

در اين بازديد كه به منظور حمايت از اين واحد صنعتي خوشنام و موفق صورت گرفت، مرتضي سلطاني بنيانگذار و مديرعامل هولدينگ زر گزارشي از وضعيت شركت و آمار و اطلاعات مربوطه ارائه نمود و مديران ارشد بانك پس از استماع اين گزارش براي تأمين مالي جهت افزايش توليد، تكميل زنجيره ارزش و توسعه فعاليت هاي اين گروه صنعتي قول مساعد دادند.

در اين نشست، مديرعامل بانك صنعت و معدن ضمن تشكر از فعاليت هاي انجام شده توسط اين واحد صنعتي در راستاي توليد محصولات متنوع و توجه به تكميل زنجيره ارزش به عنوان استراتژي راهبردي كسب و كار در صنايع غذايي و مديريت كارآفرينانه در اين شركت عنوان داشت: اين بانك با توجه به شرايط خاص كشور اولويت خود را تكميل طرح هاي نيمه تمام با درصد پيشرفت بالا مي داند و كارآفريناني مانند مهندس سلطاني گام هاي مؤثري در جهت خودكفايي در توليد برداشته اند و وظيفه بانك ها به عنوان تأمين كننده منابع مالي حمايت همه جانبه از صنعتگراني است كه داراي اهليت و صلاحيت در حرفه خود مي باشند.

همچنین مهندس عسکری عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک در رابطه با اقدامات شرکت پژوهشی زر در خصوص شایسته سالاری، جوان گرایی و نخبه گرایی در این شرکت مطالبی را بیان کرد و اداره نمودن این شرکت به صورت سیستمی را از دیگر مزایای آن برشمرد.

شايان ذكر است، گروه صنعتی و پژوهشی زر در سال ۱۳۸۰ خطوط تولید آرد سمولینا را راه‏ اندازی کرد و با توسعه‌ی کارخانه آرد، واحد تولیدی پاستا را در سال ۱۳۸۴ راه‏ اندازی نمود و توانست سهم مؤثری را در بازارهای داخلی کسب کند.

این گروه صنعتی در حال حاضر يكي از بزرگترین صادرکنندگان انواع ماکارونی می‌‏باشد و موفق شده است با افزایش تعداد سیلوهای غلات خود، توان ذخیره‏ سازی خود را بالا برده و با راه‏ اندازی ۵ خط تولیدی آرد بیشترین ظرفیت تولید یکجا انواع آرد در ایران را به خود اختصاص دهد.

گفتني است، اين شركت با ظرفیت توليد ۴ میلیون تن محصول در سال شامل انواع نشاسته، آرد، گلوتن، نان صنعتی، قند مایع، ماکارونی، کیک، کلوچه، بیسکوئیت، شیرینی، شکلات، غذای کودک، غلات پرک‏ شده، کورن فلکس و خوراک دام مشغول فعاليت مي باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر