/
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
ناصر فردثابت عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان بهران مبدل در گفتگو با نبض نفت:

مسئولان به صنایع زیربنایی توجه بیشتری داشته باشند

عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان بهران مبدل یکی از خواسته‌های مجموعه خود را توجه بیشتر مسئولان به صنایع زیربنایی در کشور عنوان کرد.
کد خبر : ۳۲۹۱۹
مسئولان به صنایع زیربنایی توجه بیشتری داشته باشند

ناصر فردثابت از اعضا هیئت مدیره شرکت دانش بنیان بهران مبدل در گفتگو با پایگاه خبری نبض نفت در رابطه با سوابق شرکت متبوع خود اظهار داشت: پایه‌گذاران اين واحد از سه نسل قبل صنعتگر بوده‌اند و از اوایل دهه 50 فعالیت مستقل خود را ابتدا با دفتر فنی در رابطه با طراحی، تهیه و نصب تجهیزات مکانیکی تاسیسات، وارد عرصه صنعت شده‌اند و در سال 1360 اقدام به تاسیس شرکت تاسیساتی و صنعتی نموده و در راستاي انديشه توليد با پژوهش و تلاش مستمر با دستيابي به اطلاعات علمي و اجرايي از سال 1362 طراحي و ساخت تجهيزات مكانيكي را آغاز و از آن زمان تاكنون باكسب تجربه در چرخه صنعت كشور فعال می‌باشد و با در اختيار داشتن کادر مجرب و بهره‌گيری از نرم‌افزارهاي پيشرفته و ماشين آلات لازم توانايي طراحي و ساخت انواع: مبدل‌هاي حرارتي پوسته-لوله اي و مبدل‌هاي دولوله‌اي، مبدل‌های حرارتی الکتريکی، مخازن تحت فشار، ميكسر، راكتور، برج تقطير، دی اريتور ، Air Eliminator ، و انواع فيلتر و........... با رعايت كد و استانداردهاي بين‌المللي را دارد. در حال حاضر عضو انجمن‌های تخصصی مربوطه و در وندورلیست شرکت‌های تابعه نفت، پتروشیمی ، نیرو و ...... سازمان‌ها و مراکز متقاضی برای تولیدات خود می‌باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار نبض نفت در مورد خواسته خود از متولیان صنعت گفت: مدیر نامبرده توقع همراهی و توجه بیشتر به صنایع زیربنایی را از مسئولان برای سهولت در تامین اقلام مورد نیاز خود را درخواست دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر