/
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
قدیر هوشمند، مدیرعامل شرکت علی‌سام در گفتگو با نبض نفت مطرح کرد:

راز موفقیت در هر صنعت عملکرد صادقانه است

قدیر هوشمند، مدیرعامل شرکت علی‌سام معتقد است در هر صنعتی اگر بخواهیم به پیشرفت دست پیدا کنیم باید عملکرد ما صادقانه باشد.
کد خبر : ۳۲۹۵۹
راز موفقیت در هر صنعت عملکرد صادقانه است
قدیر هوشمند، مدیرعامل شرکت علی‌سام با حضور در پایگاه خبری نبض نفت به برخی از مشکلات صنعت ساختمان در کشور اشاره کرد. بخش‌هایی از این گفتگو تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مدت ۳۰ سال است که در صنعت ساختمان فعالیت می‌کنم. من عاشق این حرفه هستم. دوران رکود ساخت و ساز برای ما شروع کار جدید است تا به دوران رونق برسیم. در واقع هرگز بیکار نبوده‌ایم و بنابراین همیشه برنده هستیم. بسیاری از سازندگان به راحتی این کار را رها می‌کنند. چون در این زمینه دانش کافی ندارند در مدت زمان کوتاه خسته می‌شوند. در واقع تنها به دلیل داشتن سرمایه وارد این حرفه می‌شوند. در حالی که در آغاز ورود به این صنعت باید دارای تفکر و ایده‌های نو باشیم تا به موفقیت برسیم. رکود در سراسر دنیا و در صنف‌هایی همچون ساختمان‌سازی و شرکت‌های خودروسازی وجود دارد ولی با تدابیر ویژه توانسته‌اند موفق عمل کنند. در تمامی کشورها اخذ مجوز دشوار است بنابراین قادر نیستیم با راهکارهای علمی جهان پیش برویم. کشور ما در حال رشد است و روز به روز تقاضای مسکن در آن افزایش می‌یابد.

ما با اندیشه و پشتکار توانسته‌ایم سرمایه خود را افزایش دهیم اگر کسی می‌خواهد وارد این حرفه شود با سرمایه کم و شناخت مسیر صحیح پیشرفت خواهد کرد. پشتکار در کار باعث می‌شود که اگر سرمایه نیز وجود نداشته باشد موفق عمل کنیم.

از زمانی که کرونا وارد کشور شده برخی از افراد با استفاده از چند چرخ‌خیاطی اقدام به تولید ماسک کرده‌اند و از شرایط به وجود آمده درآمد‌زایی می‌کنند.

تحریم‌ها مشکلات بسیاری به همراه دارد ولی باعث ایجاد فرصت‌های شغلی نیز می‌شود. کسانی که به کار علاقه دارند و از توانایی کافی نیز برخوردارند موفق خواهند شد. عملکرد صادقانه رمز موفقیت در کارها می‌باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر