/
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج و هفته بزرگداشت این مناسبت را به بسیجیان صنعت نفت تبریک گفت.
کد خبر : ۳۳۰۸۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است:

قلم و بیان از وصف  انسان هایی که بی ادعا و گمنام در مسیر خدمت در راه رضای پروردگار از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و با از خود گذشتگی و ایثار نهایت همت خود را مصروف پایداری ایران اسلامی نموده اند، قاصر است.

بسیج این نهاد مردمی و همیشه در صحنه،  نیرویی کارآمد،  پیشرو در خدمت و امید آفرین است که برای حضور در عرصه همه میدان ها آماده است و در طول حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مایه عزت ، اقتدار و سرافرازی کشور عزیزمان بوده است.

نقش آفرینی های ماندگار بسیجیان ولایت مدار تنها به دوران دفاع مقدس خلاصه نمی شود بلکه این  عزیزان  در تمامی عرصه های کار و تلاش، سازندگی،  محرومیت زدایی، کمک های مومنانه، فرهنگی، فناوری و مقابله با ویروس کرونا و پیشبرد مسائل گوناگون سهیم هستند.

بسیج به عنوان سرمایه نظام،  مجموعه ای ارزشمند است که امام بزرگوار (ره) برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب به یادگار گذاشتند و بسیجی پیرو مکتب عاشورا و  تفکر آن پویا و  براساس اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است.

یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای بزرگوار بسیج را گرامی داشته و هفته بسیج را به همه بسیجیان علی الخصوص همکاران عزیزم در صنعت نفت تبریک عرض نموده و سرافرازی همگان را از خداوند بزرگ در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر