/
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران:

برنامه های هفته بسیج در این شرکت امسال بر محور موضوعات فرهنگی تمرکز دارد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه های هفته بسیج در این شرکت امسال بر محور موضوعات فرهنگی تمرکز دارد.
کد خبر : ۳۳۱۳۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، علی سالمی ضمن بزرگداشت هفته بسیج، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برنامه های این هفته به روال سال های گذشته نیست و بیشتر از طریق استفاده از فضای مجازی پوشش داده می شود.

وی اظهار کرد: در همین حال تبلیغات محیطی با نصب بنر در سطح شرکت و انتشار پیام های فرهنگی در پاسداشت این مناسبت در اتوماسیون اداری در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

سالمی گفت: از جمله برنامه های تدوین شده برگزاری مسابقه فرهنگی  ویژه کارکنان شرکت و خانواده های آنان است که با موضوع « بسیج، اقتدار و مقاومت» از طریق فضای مجازی در حال برگزاری می باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه که شامل بخش های صوتی، متن،  عکاسی و نماهنگ است می توانند آثار خود را ارایه نمایند که پس از ارزیابی، برای آثار برتر جوایزی منظور و اثر به نام ارایه دهنده آن در سایت های شرکت انتشار خواهد یافت.

وی انعکاس فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج شرکت از جمله اقدامات به عمل آمده در راستای مسئولیت های اجتماعی را یادآور شد و افزود: از جمله این فعالیت ها می توان به بازسازی تعدادی واحدهای مسکونی در مناظق کم برخوردار اهواز و جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه اشاره داشت.

سالمی معرفی بسیجیان نمونه و فراخوان برای عضوگیری را از دیگر برنامه های هفته بسیج در سال جاری برشمرد و اظهار کرد:  بسیجیان این شرکت همسو با سایر دستگاه های متولی بهداشت و درمان در این ارتباط در استان خوزستان با اقدامات پیشگیرانه و  مقابله با شیوع بیماری کووید 19 در فضای اداری، سازمانی و عملیاتی شرکت و مناطق مسکونی پیرامونی نسبت به ارایه و استمرار خدمات تلاش خود را بکار گرفته اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر