/
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

آمادگی کامل شرکت گاز استان مازندران جهت خدمت رسانی در فصل سرد سال

سرپرست شرکت گاز استان مازندران از آمادگی کامل این شرکت جهت خدمت رسانی در فصل زمستان به مشترکین گاز طبیعی استان خبر داد.
کد خبر : ۳۳۱۳۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمزه امیرتیموری، در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان که با موضوع آمادگی زمستانی ادارات گازرسانی و واحدهای ستادی برگزار شد، اظهار کرد: شناسایی نقاط آسیب پذیر، تسریع در اجرا و اتمام پروژه های مقاوم سازی، بررسی و کنترل تجهیزات امدادی و تأمین کسری اقلام مورد نیاز بحران، از اولویت های این شرکت در فصل زمستان است.

وی در ادامه سخنان خود بر سرویس و انجام تعمیرات اساسی ایستگاه ها و میترینگ های سطح استان در اسرع وقت، آموزش کامل نیروها برای تصمیم گیری و اقدام به موقع در بحران، بعنوان نفرات خط مقدم شرکت گاز در فصل سرما و بحران تأکید کرد.

امیرتیموری همچنین مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکین را خواستار شد و افزود: مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکین، علاوه بر صرفه اقتصادی برای مشترکین از بروز مشکلات در پیک مصرف جلوگیری می کند.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه 99.9 درصد خانوارهای شهری و 94.9 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون و 480 هزار مشترک گاز طبیعی در استان وجود دارد .

وی در پايان از تمامی مشتركين محترم خواست تا با مديريت صحيح و استفاده ايمن از گاز طبيعی و پرداخت بموقع قبوض مصرفی، خادمان خويش را در ارائه هر چه بيشتر و بهتر در خدمات رسانی ياری کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر