/
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

۱۱۰۰ دستگاه خودرو عمومی در کردستان رایگان دوگانه‌سوز شد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، فرآیند تبدیل یک هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو در استان کردستان انجام شده است.
کد خبر : ۳۳۱۵۲
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، یدالله زندی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در استان افزود: هم‌اکنون سه مرکز در شهر سنندج برای تبدیل رایگان خودروهای عمومی فعال است که با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی در دیگر شهرستان‌های استان نیز مراکزی برای این منظور فعال می‌شوند.

وی با بیان مزایای زیست محیطی و اقتصادی استفاده از سوخت سی‌ان‌جی، به تبلیغات و فرهنگ‌سازی انجام شده پیرامون اجرای این طرح اشاره کرد و از همکاری مطلوب اصحاب رسانه و شهرداری‌های استان با این شرکت برای اطلاع‌رسانی به شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه ثبت‌نام ۷۰۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل بسر می‌برند، اظهار کرد: متقاضیان با ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR می‌توانند برای دوگانه‌سوز شدن خودروهای خود اقدام کنند.

زندی با اشاره به اینکه اولویت تبدیل با کسانی است که زودتر در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند، اعلام کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح، صاحبان خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی هر چه زودتر در سامانه یادشده ثبت‌نام کنند تا زمان تبدیل به دوگانه‌سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر این صورت سهمیه اعتباری آنها کاهش می‌یابد و همانندخودروهای عادی به آنان سهمیه سوخت تعلق می‌گیرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر