/
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

بیش از ۲۹۰۰ دستگاه خودرو عمومی در خراسان رضوی رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از گازسوز شدن رایگان ۲ هزار و ۹۱۲ دستگاه خودرو عمومی در این استان خبر داد.
کد خبر : ۳۳۱۸۳
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این باره گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۱۲ دستگاه خودرو عمومی به‌صورت رایگان گازسوز شد و  هزار و ۲۶۰ دستگاه خودرو دیگر نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارد.

وی افزود: هم‌اکنون ۵۰ کارگاه مجاز دوگانه‌سوز کردن خودروها در سطح خراسان رضوی فعال است که از این تعداد، ۱۱ کارگاه، گازسوز کردن خودروهای عمومی را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تأکید کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور به آدرس GCR.NIOPDC.IR مراجعه و با ثبت کدملی، شماره تلفن همراه و دیگر ویژگی‌های خود در این سامانه، نزدیک‌ترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

اصغری اظهار کرد: رشد و توسعه صنعت سی‌ان‌جی به‌عنوان سوخت ملی کشور، معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست‌محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و چنانچه هر چه بیشتر برای ترویج و رونق‌دهی به مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در شهرها و روستاها اهتمام شود، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک مؤثرتر خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر