/
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک پارسیان و شرکت ملی پست

مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست، تفاهم نامه همکاری های دوجانبه امضا کردند.
کد خبر : ۳۳۲۰۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، با انعقاد این تفاهم نامه خدمات بانکی توسط پست به صورت نیابتی انجام می شود.

کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، گفت : بانک پارسیان با ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی متنوع و تکمیل محصولات توانسته است به یک بانک پیشرو در نظام بانکی کشور تبدیل شود.

مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه با تاکید بر اینکه استراتژی بانک پارسیان حمایت از تولید و اشتغال است، اظهار امیدواری کرد که این گونه همکاری ها زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کند.

وی افزود: اعتماد عمومی به کارکنان شرکت ملی پست می تواند ضامن اجرای هرچه بهتر مفاد این تفاهم نامه باشد.

رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست هم در سخنانی از بانک پارسیان به عنوان یک بانک معتبر و خوشنام در کشور نام برد و اظهار داشت: مدیریت این بانک در نظام بانکی کشور زبان زد است و ما خوشحالیم که همکاری با این بانک را آغاز کرده ایم و امیدواریم که اجرای این تفاهم نامه، منشاء خیر و برکت باشد.

وی به اهمیت خدمات نیابتی پست به ویژه در شرایط همه گیری ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: این تفاهم نامه می تواند زمینه توسعه این گونه خدمات نیابتی شرکت ملی پست را با بانک ها و سازمان های مشابه فراهم کند.

وی افزود: خدماتی که با تفاهم نامه موجود ارایه می شود، باعث جلوگیری از تجمع مردم در شعب و کاهش عبور و مرور مردم در سطح شهر می شود.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، شرکت ملی پست از خدمات و ظرفیت های بانک پارسیان بهره مند می شود و بانک پارسیان نیز از توانایی شرکت ملی پست در ارسال و دریافت مرسولات مورد نظر استفاده می برد.

همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه دیگری همکاری بین مدیران عامل بانک پارسیان، شرکت ملی پست و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، سطح همکاری های سه جانبه توسعه می‌یابد.

براساس این تفاهم‌نامه که میان کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست و رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منعقد شد، با حمایت‌های مالی بانک پارسیان، خدمات لجستیکی پست به مشتریان فروشگاه‌های رفاه گسترش می‌یابد.

در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، بر ضرورت گسترش هم افزایی بین دستگاه های مالی و خدماتی تاکید کرده و اظهار امیدواری کرد گسترش همکاری‌ها بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مالی و خدماتی، ارزش افزوده اثربخشی برای مردم به همراه داشته باشد.

همچنین در این رویداد، مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بر توسعه کسب و کارهای اینترنتی، ارتقای زیر ساخت های فنی با بهره برداری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانکداری نوین تاکید کرده و خاطرنشان کردند: با گشایش این فصل تازه از توسعه همکاری های مشترک، در شرایط کنونی همه گیری بیماری کرونا و شرایط دشوار معیشتی با رویکردهای نوین ارائه خدمت، درکنار مردم خواهند بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر