/
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

اهدای ۲ هزار تبلت به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان ماهشهر

مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، ۲ هزار تبلت به دانش‌آموزان منطقه اهدا کردند.
کد خبر : ۳۳۲۴۳
به گزارش نبض نفت به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مراسم اهدای ۲ هزار تبلت آموزشی ویژه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به علت کرونا در شهرستان بندرماهشهر روز پنجشنبه (ششم آذرماه) با حضور استاندار خوزستان، مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام‌خمینی، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی، فرماندار شهرستان بندرماهشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان در محل سالن همایش‌های سازمان منطقه ویژه پتروشیمی برگزار شد.

سیدامید شهیدی‌نیا، رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی در این مراسم گفت: خوشحالیم بار دیگر صنعت پتروشیمی منطقه در ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی حضور فعال پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال، سالی ویژه‌ برای منطقه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بود، افزود: شرکت‌های پتروشیمی منطقه، در قالب شورای راهبردی و برای توسعه متوازن شهرستان، اقدام به افزایش و اختصاص اعتبارهای عمرانی و خدماتی حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کردند و بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان تخصیص دادند که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان در این طرح‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به ایفای نقش خود در اجرای آن‌ها گام بردارند تا هرچه زودتر شاهد اجرایی شدن طرح‌ها باشیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا مجموعه شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی با احساس وظیفه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به کمک‌رسانی، تجهیز و تأمین اقلام و موارد مورد نیاز مقابله با این ویروس در مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد تومانی کرد و در ماه گذشته نیز بیش از ۳۰ میلیارد تومان دیگر، به این موضوع اختصاص داد تا بتوانیم در کنار خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، همیاری پرثمری داشته باشیم.

شهیدی‌نیا اظهار کرد: مراسم امروز شرایط و حلاوت خاصی دارد، زیرا تأمین نیاز فرزندان و دانش‌آموزان و آینده‌سازان شهرمان که از وسایل ارتباطی نظیر تبلت در بحث تحصیل محروم بوده‌اند، بسیار شیرین است. در این باره شورای راهبردی ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید این تجهیزات اختصاص داد که امیدواریم نیاز بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان هدف را تأمین کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر