/
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

آمادگی اروندان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی کشور درباره بارندگی‌های پیش رو در استان خوزستان، این شرکت برای مقابله با تبعات سیلاب‌های احتمالی آماده است.
کد خبر : ۳۳۲۴۸
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ امروز (شنبه، هشتم آذرماه) در نشست کمیته بحران این شرکت افزود: بررسی‌های لازم به‌منظور مقابله با سیلاب‌های احتمالی به عمل آمده و تجهیزات کاربردی آماده به‌کار هستند.

وی ضرورت اهتمام ویژه به مناطق همجوار تأسیسات را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در حد امکانات شرکت یادآور شد و با توجه به موقعیت عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان، حفاظت از محیط زیست در گستره فعالیت شرکت در غرب کارون را مورد تأکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری و مقابله با بیماری کووید- ۱۹، گفت: سلامت نیروهای انسانی به‌عنوان سرمایه ارزشمند شرکت در اولویت کار است و به همین منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به جد مورد توجه همه همکاران قرار گیرد.

پورهنگ افزود: در این زمینه به تشخیص مدیران مربوط حضور کارکنان ستادی در محل کار به حداقل رسیده و برای کارکنان عملیاتی نیز نسبت به افزایش شمار سرویس‌های ایاب و ذهاب کارکنان با هدف افزایش فاصله اجتماعی اقدام می‌شود.

در این نشست مدیران مناطق عملیاتی و سرپرستان اچ‌اس‌ئی و رئیس حراست شرکت گزارشی درباره رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در موضوع شیوع ویروس کرونا و آمادگی تجهیزاتی و عملیاتی در شرایط احتمالی ناشی از بارندگی ارائه کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر