/
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده

در پی ترور ناجوانمردانه و به شهادت رسیدن دکتر محسن فخری‌زاده، از دانشمندان برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مهندس علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : ۳۳۲۵۰
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

  مَنْ کَانَ یُرِیدُ الْعِزَّهَ فَلِلَّهِ الْعِزَّهُ جَمِیعاً

هر که طالب عزت است بداند که همانا در ملک وجود تمام عزت خاص خدا و (مومنان) است. (سوره فاطر، آیه 10)

دشمنی و کینه‌ بدخواهان سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد و در تلاشی همیشگی‌اند تا نیش زهرآگین خود را بر تارک این سرو سرافراز زنند و گزندی بر پیکره آن وارد کنند. بعد از گذشت بیش از 40 سال از این تلاش‌های مذبوحانه هنوز از درک اثر این زخم‌ها بر استوار ماندن راه و هدف این ملت عاجزند.

روزی آوازه‌ ابهت و اقتدارمان لرزه بر اندامشان می‌اندازد و در پی تضعیف آن با ترورهای ناجوانمردانه فرماندهان نظامی‌مان برمی‌آیند، روزی توان و قدرت علمی فرزندان این مرز و بوم خاری می‌شود بر چشمانشان و درصدد از میان برداشتن نوابغ علمی و دانشمندان‌مان برمی‌‌آیند.

اقدام ناجوانمردانه اخیر سرویس جاسوسی رژیم سفاک، کودک‌کش و غاصب صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری‌زاده از نوادر علمی و اجرایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که تلاش‌های زیادی در راه دستیابی و بهره‌مندی ایران اسلامی از توان علمی و تسلیحاتی در جهت امنیت ملی و دفاع از تمامیت ارضی و جایگاه استراتژیک کشور در طول سالیان متمادی عهده‌دار بود، نشان از عدم دستیابی به اهداف بدخواهانه بر علیه این نظام مقدس است.

با درود بر روان پاک تمامی شهدای تاریخ پرصلابت جمهوری اسلامی ایران که خون خود را متضمن بقا و پیشرفت ایران اسلامی نمودند، فقدان این دانشمندِ عالم، عامل و بزرگ را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مقام معظم رهبری حفظه‌الله، خانواده معزز این شهید و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

علیرضا سلمان‌زاده

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر