/
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

همه خدمات گاز زنجان به صورت غیرحضوری انجام می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از مشترکین زنجانی خواست تا با توجه به وضعیت قرمز استان در دوران شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش تردد، به ادارات گاز مراجعه نکرده و از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند.
کد خبر : ۳۳۲۸۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو با اعلام اینکه گاز زنجان همواره به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمات غیر حضوری است؛ گفت: همزمان با شیوع کرونا ویروس و در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین؛ خدمات الکترونیک در زنجان بیش از پیش افزایش یافته و مشتركين مي توانند از خدمات سامانه هاي الكترونيكي طراحي شده كه در راستاي تكريم مشتركين و دولت الكترونيك ايجاد شده است، استفاده كنند.

وی با اعلام اینکه مشترکین گرامی می توانند امور مربوط به مشترکین و انشعاب خود را از طریق سامانه اینترنتی ارتباط با مشترکین گاز زنجان به آدرس: http://nigc-zanjan.ir دریافت کنند؛ افزود: این سامانه آماده دریافت هر گونه انتقاد، شکایت، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین قبض، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و ... است.

احمدلو استفاده از اپلیکیشن اندرویدی گاز زنجان را یکی دیگر از راه های استفاده از خدمات الکترونیکی این شرکت که قابل ‌نصب برروی گوشی‌های تلفن همراه است؛ عنوان کرد و تصریح داشت: مشترکين می‌توانند با ورود به سایت شرکت گاز استان زنجان، به آدرس http://nigc-zanjan.irو یا از طریق کافه بازار؛ نرم افزار اندرويدي گاز زنجان را دانلود كنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: مردم عزیز همچنین می توانند براي دريافت خدمات الکترونیکی شرکت و امکانات خدماتي بيشتر، به آدرسzanjan.artadata.ir  مراجعه و ازطریق این نرم افزار؛ خدماتي مانند اعلام کارکرد کنتور، آخرین پرداخت بهای قبوض، نمایش آخرین بدهی مشترک، قبوض صادره از طرف شرکت گاز، مدیریت شماره اشتراک، دریافت پیام خدمات انجام شده، تغییر شماره موبایل برای یک اشتراک و ارتباط با وب سایت سامانه خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان را دريافت كنند.

احمدلو با بیان اینکه کارکنان گاز استان زنجان همچنین به صورت تلفنی در خدمت هم استانی های عزیز هستند؛ ادامه داد: مشترکین مستقر در شهرستان زنجان می توانند برای محاسبه گازبهاء و رسیدگی به تعدیلات صورتحساب گازبهای خود با شماره 33146533، تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه تلفن گویای 24 ساعته، 49-33146601 نیز در خدمت هم استانی های عزیز است، اعلام داشت: شماره تلفن 194 امداد نیز در کلیه شهرستان ها بصورت 24 ساعته در موارد اضطراری در خدمت مردم عزیزمان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه همه خدمات حضوری در ادارات گاز استان و شهرستان ها ممنوع است؛ افزود: هم استانی های عزیز می توانند در صورت ضرورت؛ به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

احمدلو با بیان اینکه گاز زنجان با ارائه خدمات الکترونیکی توانسته است از درصد زیادی از ترددهای مردم جلوگیری کند؛ اظهار داشت: وظیفه مسئولان این است که این اعتماد را در مردم ایجاد کنیم که کارها در همان زمانی که وعده داده شده انجام خواهد شد و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع؛ تلاش می کنیم مردم عزیز با خدمات الکترونیکی هر چه بیشتر آشنا شوند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر