/
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

همه پرسنل شرکت گاز استان گیلان باید به صورت برخط آماده خدمت رسانی باشند

جلسه کمیته سلامت شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل شرکت و با حضور اعضای هیئت مدیره و کمیته سلامت در خصوص تصمیم گیری جهت تعطیلی ادارات گاز برگزار شد.
کد خبر : ۳۳۲۸۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این جلسه، ضمن مطرح کردن بخشنامه صادره دولت مبنی بر تعطیلی ادارات و کاهش حداکثری پرسنل ادارات گاز اظهار داشت: روند خدمت رسانی به مردم نباید تعطیل شود.

وی با ضروری برشمردن اجرای بخش‌نامه صادره بیان کرد: به جز شغل های کشیک و نوبت کاری مانند امداد و حراست، کلیه نفراتی که به تشخیص روسای واحدها و ادارات، دارای کار ضروری نیستند نیاز به حضور در محل کار نمی باشد.

اکبر در همین راستا گفت: همکارانی که دارای بیماری زمینه ای و همچنین پرسنلی که دارای علائم مشابه بیماری کرونا هستند نیز از حضور در اداره معاف بوده و نباید در اداره حاضر شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه فعالیت کلیه واحدها باید با کمترین نفرات به پیش برود، اظهار داشت: همه نفراتی که در طول این هفته در محل کار حضور ندارند، باید به صورت برخط و کاملا هوشیار آماده خدمت رسانی به مردم باشند.

وی ضمن قدردانی از همکاری شایسته استانداری و فرمانداری ها درخصوص ارائه مجوز تردد برای خودروهای شرکت گاز گفت: ماهیت بسیاری از مشاغل شرکت به نحوی است که نیازمند تردد بین شهری می باشند.

اکبر ادامه داد: هم‌اکنون، شرکت گاز استان گیلان همه خدمات مورد نیاز را به صورت مجازی از طریق سایت و نرم افزار موبایلی در خدمت مشترکین گرامی قرار داده است.

به گفته وی، این شرکت با برنامه‌ریزی های دقیق و مدون تلاش می‌کند تا علیرغم کمبود کارکنان، روند خدمات رسانی به مردم همانند گذشته به نحو احسن انجام شود.

وی حفاظت از سلامت نیروی انسانی را از الویت های اصلی شرکت گاز عنوان کرد و گفت: این شرکت در راستای عمل به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، بدون توجه به سمت و نوع قرارداد کارکنان، قانون حضور یک سوم نفرات را با اجرای سیستم کار چرخشی و همچنین انجام دورکاری، در کلیه واحدها و ادارات استان اجرا کرده است.

اکبر در ادامه، با اشاره به ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مشترکین از طریق سایت و همچنین نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز استان گیلان، خاطرنشان ساخت: با تحقق این مهم، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکین، تا حد زیادی از شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه و سازمان جلوگیری بعمل آمده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا افزود: شماره تلفن 194 بصورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات بویژه در زمان حوادث و بحران و همچنین تلفن گویای 3414 برای ارائه خدمات خیرحضوری در خدمت مردم عزیز استان می‌باشد.

اکبر در خاتمه، با اشاره به راه اندازی بستر غربالگری کرونا به آدرس www.nocorona.ir از همه همکاران درخواست نمود تا با مراجعه هفتگی به این سایت، وضعیت سلامت خود را مورد ارزیابی قرار داده و ثبت کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر