/
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

کمک بسیج ملی حفاری به شهروندان گرفتار در سیلاب اهواز

در پی بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته در مناطقی از استان خوزستان و افزایش حجم رواناب‌ها در سطح معابر و خیابان‌ها، بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران به کمک شهروندان اهوازی شتافتند.
کد خبر : ۳۳۲۹۱
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، علی سالمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت در این باره گفت: به‌دنبال بالا آمدن سطح آب در خیابان‌ها و معابر که به سبب موج بارشی شدید در چند ساعت گذشته رخ داد و مشکلاتی را برای عابران و سرنشینان خودروها و واحدهای مسکونی ایجاد کرد، شماری از بسیجیان به همراه اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران برای کمک به شهروندان وارد عمل شدند. 

وی افزود: در این اقدام خودجوش بسیجیان ملی حفاری در همیاری با کارکنان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب نسبت به هدایت روان‌آب‌ها به کانال‌های انتقال در مناطقی از شهر اهواز و کوت‌عبدالله مرکز شهرستان کارون اقدام  کردند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی در این زمینه تا رفع مشکل و کاهش آب‌های سطحی ادامه دارد، اظهار کرد: تعدادی خودرو که به‌دلیل نفوذ آب دچار نقص فنی شده و از حرکت بازمانده بودند، جابه‌جا شدند و در نقاطی که آب‌ سطحی به خانه‌ها نفوذ کرده بود، آب تخلیه و مشکل ساکنان برطرف شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر