/
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

افزایش ۳۱ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال‌ و بختیاری از رشد ۳۱ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در بازه زمانی یکم مهر تا یکم آبان‌ماه امسال در سطح این استان خبر داد.
کد خبر : ۳۳۲۹۵
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: در بازه زمانی یکم مهر لغایت یکم آبان‌ماه امسال، مصرف سی‌ان‌جی با رشد ۳۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان چهارمحال و بختیاری همراه بوده است.

وی درباره مزیت‌های استفاده از این سوخت پاک، تأکید کرد: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با سوخت‌های فسیلی مانند بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر و ارزان‌تر است و محیط زیستی سالم و هوایی پاک را برای ما و آیندگان به ارمغان می‌آورد.

مدیر پخش منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با اولویت برای وانت‌بار سبک و تاکسی‌های شهری از ماه‌ها پیش در حال اجراست و مالکان این خودروها با ثبت‌نام در سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR می‌توانند وسیله نقیله خود را گازسوز کنند.

سالاری‌نسب اظهار کرد: پیرامون رعایت الزام‌ها و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی ایمن در جایگاه‌ها، پایش‌ها و بازبینی‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت به‌طور مستمر انجام می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر