/
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

گازرسانی به واحد های صنعتی، کشاورزی و تولیدی استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال 1399 به نام سال جهش تولید ملی نام گذاری شده، گفت: امیدوارم امسال سال شاهد گازرسانی به تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح استان باشیم .
کد خبر : ۳۳۳۱۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیامک حیدری با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی به مرغداری ها وگلخانه ها، عملیات گازرسانی به مرغداری ها و گلخانه ها به منظور صرفه جویی و جایگزینی سوخت های فسیلی در اولویت کاری شرکت قرار دارد.

وی از گازرسانی به 41 واحد صنعتی و تولیدی در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و گفت: تعهد حجم گاز جایگزین صنایع در سالجاری 10 هزار مترمکعب بر ساعت پیش بینی شده بود که تا پایان آبان ماه به 10160 مترمکعب برساعت تحقق یافته است.

حیدری افزود: کلیه 25 شهرک و ناحیه صنعتی استان به طور کامل گازرسانی و از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه زیرساخت های لازم از جهت گازرسانی در سطح استان حتی در مناطق صعب العبور ، جنگلی و سخت گذر استان فراهم شده است، گفت: گازرسانی به روستاها ، مناطق کم تر برخوردار و صنایع واقع در این مناطق می تواند تاثیر بسزایی در مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و همچنین زمینه های رشد ، ارتقاء و تداوم صنعت را به همراه داشته باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر