/
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

تحقق 110 درصدی تعهد گازرسانی به صنایع در استان کرمان

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه صنایع تازه ورود کرده به چرخه تولید به شرط موافقت کارگروه گازرسانی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند، افزود: امسال علی رغم تعهد 100 هزار مترمکعبی ظرفیت سازی جهت گازرسانی به صنایع، طبق احجام مصوب بودجه سال 99، تنها با گذشت 8 ماه از سال، بیش از 110 درصد تعهد تکلیفی محقق شده است.
کد خبر : ۳۳۳۱۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح، ضمن اعلام این خبر، افزود: با توجه به نامگذاری سال 99 با عنوان سال جهش تولید، یکی از اهداف شرکت گاز استان در این سال گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان می باشد، در این راستا، 33 واحد صنعتی جزء و عمده از ابتدای سال تاکنون گازدار شده و برنامه ریزی گازرسانی به 9 محور صنعتی که هم اکنون در دست اجرا قراردارند در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با گازرسانی به این صنایع، قریب به 38 میلیون لیتر از کل 130 میلیون لیتر فرآورده مصرفی استان صرفه جویی گردد که این اقدام، تاثیر بسزایی در جلوگیری از قاچاق سوخت مایع خصوصا در مناطق جنوبی استان خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در خاتمه اظهار داشت:  ان‌شاا... با همکاری هرچه بیشتر دستگاه های مرتبط استانی، با گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان، گام موثری در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه و رونق تولید و کشاورزی در استان برداشته شود، ضمن این که امیدواریم با استمرار گازرسانی به مناطق محروم، جنوبی، صنایع تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان، گام موثری دیگری نیز در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی، رفاه عمومی و اشتغال مناطق محروم و جنوبی استان که از اولویت های اصلی شرکت گاز استان می باشند، برداشته شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر