/
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

تحول مثبت برای ارکان ثالثی‌ها در پالایشگاه آبادان و بندر صادراتی ماهشهر

طرح طبقه‌بندی مشاغل از آبان گذشته در پالایشگاه آبادان و بندر صادراتی ماهشهر برای نیروهای ارکان ثالث به اجرا درآمد و حقوق این پرسنل زحمتکش با طرح جدید پرداخت شده است.
کد خبر : ۳۳۳۴۹
تحول مثبت برای ارکان ثالثی‌ها در پالایشگاه آبادانتحول مثبت برای ارکان ثالثی‌ها در پالایشگاه آبادانتحول مثبت برای ارکان ثالثی‌ها در پالایشگاه آبادانتحول مثبت برای ارکان ثالثی‌ها در پالایشگاه آبادانتحول مثبت برای ارکان ثالثی‌ها در پالایشگاه آبادانتحول مثبت برای ارکان ثالثی‌ها در پالایشگاه آبادان

علی طیبی خبرنگار افتخاری نبض نفت

به گزارش نبض نفت به دنبال اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای ارکان ثالث در پالایشگاه آبادان  و بندر صادراتی ماهشهر که از آبان گذشته اجرایی شده و حتی حقوق آبان خود را نیز بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل دریافت کرده‌اند این قشر زحمتکش نیز به پاس قدردانی از مسئولان و مدیرانی که پیگیر این موضوع بوده‌اند با نصب بنر از زحمات افراد موثر در این موضوع تشکر کرده‌اند.

در قسمتی از متن تقدیر چنین آمده است:

دو صد گفته چون نیم کردار نیست

کام کارگران ارکان ثالثی پالایشگاه آبادان در پی فعالیتی هماهنگ بین جناب مختار نماینده آبادان و جناب امین و تیم مدیریت پالایشگاه آبادان شیرین شد.

کارگران ارکان ثالثی پالایشگاه آبادان، این کارگران متخصص صنعت نفت که با عدم ارزشیابی مشاغلشان سال‌ها حقوقی حداقلی دریافت می‌کردند با همت این عزیزان بر اساس گروه مزدی عادلانه و سابقه شغلی حقوق دریافت می‌کنند.

و این‌ همت که حرف را به عمل تبدیل کرد جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

نگاه رضایتمند خداوند همیشه برکت زندگی شما باشد.


لازم به ذکر است که مهندس علیرضا امین مدیرعامل پالایشگاه آبادان و دکتر جلیل مختار نماینده آبادان و اروندکنار در مجلس شورای اسلامی برای محقق شدن این خواسته نیروهای ارکان ثالث پالایشگاه آبادان پیگیری‌های زیادی داشته‌اند.

در همین راستا نیروهای ارکان ثالث بندر صادراتی ماهشهر نیز دست به کار شده و با نصب بنر ضمن تشکر از زحمات مهندس علیزاده از پیگیری‌های وی برای اجرایی شدن طرح طبقه‌بندی مشاغل در این منطقه تشکر و قدردانی کرده‌اند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر